BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

18 February 2011

"kamu"!

assalamualaikum...hari ini nak nyanyi sahaja..oh, by the way!...kalo ad siapa2 yang blogger itu..kawan aku cakap..kalau nak tulis blog kena guna bahasa bangku..aku rasa mungkin sebab orang kt utara sana mungkin tak faham..hahahahaha..layan saja..tapi penat gila nak taip..dah macam buat karangan saja...hehehehehehe..;)...karangan aku pun kadang2 tak lepas...ada hati nak tulis bahasa bangku...tidak mengapa..lama-lama menjadi bukit...;)

i"m seriously..deperately..exhausted..got headache recently..huh~~..banyak pening juga...tolong sana, tolong sini..xcukup tidur...adoyai...hati pun dah penat nasihat dekat aku..jangan ikut sangat perasaan...nak tolong orang berpada2..jangan sampai dah kena..baru terngadah..as proverbs says..love me, love my cat...means u take me for who i am..kawan dengan aku sebab kawan bukan sebab duit...hehe..tak tahu nak buat permulaan ayat macam mana...ini bukan terkena dekat aku tapi..kasihan aku tengok kawan aku seorang ini...aku mengaku dkt blog ini...aku pun ada kutuk kau juga..selalu kutuk kau..tapi aku x layak terima duit kau...aku ada pinjam duit kau nak beli tudung..so aku akan bayar...aku tak kan ambil kesempatan atas kau..maapkan aku...aku ini bukanlah kawan yang baik pun...setiap manusia ada juga buat kesilapan..dan maapkan aku kalo aku tak berapa tegur kau..bukan tak nak tegur...kadang-kadang aku susah nak tegur orang..sebab aku pn manusia biasa yang ad banyak buat kesalahan juga..sudahlah...macam mane aku nak tolong kau balik?? serious aku cakap...kau agak kaya juga..aku tak macam kau...aku bawa pergi sekolah pun 3 hinngit saja...kadang-kadang tak boleh nak menampung...hehe..aku makan banyak memanglh tak boleh nak menampung...tapi badan tak besar-besar juga...kering macam majid...ea..bukan2..kering macam hariz r..hehe...ok..end of my friend story....so..apa yang aku nak is......AKU TAKKAN MENGAMBIL KESEMPATAN DALAM KESEMPITAN...maaf ye sahabat..,


hehehe..apa2 saja aku ini...segala gambar yang dipaparkan tidak ada kena mengena antara hidup atau mati...huhu..ea..aku dh pnt r tulis ayt skema..mlm nie..nk cpt tulis je..pew ag cter yg aku nk cter ek?? owhhh...kejam ke aku nie suruh org melupakn aku?? kejam ke?? kalo utk kebaikn brsma..2 pn dikire kejam jgk ke?? menyeksa ke?? aku buat 2 sume utk menjage atie org laen..2 pn aku dikire kejam juga ke??? haiihhh~~org rmai ckp aku kejam..doa 2..nk sgt aku jd kejm ke?? aku pn xnk jd kejam deyh..atie aku blom mau trima ag sft2 yg kejam nie..aku stil bley di bwk bncg tp kalo dh capai keputusan aku..aku xkn brgnjak...hanya be2rapa org saje yg sudh nmpk kekejaman aku...keras kepala kn aku nie???? huhu...jgnlh beri harapan kpd aku...kalo kamu sume dh hncurkn harapan aku pd kamu sume....ntahlh...msing2 pkr sndrilh...aku pn dh mls nk pkr..kalo aku dh mule mengeraskn dri aku...apew yg aku dgr hanya kata akal aku n atie aku saja...aku hanya mau dilepaskan dan dibebaskan..aku takut jika kamu mmbaca...kamu msti pkr aku nk sgt "selamat tiggal" nie...tp cbe kamu pkr kalo kamu ditempat aku...hmmmmm...:(....kalo betulla apew yg kamu ckp padaku tempoh hari...kamu tnggu sajalh..kalo aku sudh brsme dgn lain..aku hrp kamu brbhgia brsme dgn si dia..dier yg berhak ke ats diri kamu...kamulh yang terbaek prnh aku jumpa..aku xtipu..huhu..speechless lh 2?? hehehehe...kalo ad sumur yang pnjg..bley kte brjumpe lagi...insyaAllah....akhir kata utk kamu...im very worship the ground somebody walks on...hehe..find it in your kindergarten books...hahahahahaha...huargghhhh~~...ngntuklh..dh xde idea nk tulis pew ag...i want to sleep..open...side by side...hehehehehehe..got to go...gewd nitez sume...<3 deep from my heart....

                                                                         -ARABELLA ARAHANA-

            
                                          



Mungkin kau bertanya-tanya
Arti perhatianku terhadapmu
Pasti kau menerka-nerka
Apa yang tersirat dalam gerakku

Akulah serpihan kisah masa lalumu
Yang sekedar ingin tahu keadaanmu

Reff:
Tak pernah aku bermaksud mengusikmu
Mengganggu setiap ketentraman hidupmu
Hanya tak mudah bagiku lupakanmu
Dan pergi menjauh

Beri sedikit waktu
Agar ku terbiasa
Bernafas tanpamu oooohhh

Hoo hooo… 2x

Teruntuk dirimu
Dengarkanlah
Mungkin kau bertanya-tanya
Arti perhatianku terhadapmu
Pasti kau menerka-nerka
Apa yang tersirat dalam gerakku

Akulah serpihan kisah masa lalumu
Yang sekedar ingin tahu keadaanmu

Reff:
Tak pernah aku bermaksud mengusikmu
Mengganggu setiap ketentraman hidupmu
Hanya tak mudah bagiku lupakanmu
Dan pergi menjauh

Beri sedikit waktu
Agar ku terbiasa
Bernafas tanpamu oooohhh

Hoo hooo… 2x

Teruntuk dirimu
Dengarkanlah
Mungkin kau bertanya-tanya
Arti perhatianku terhadapmu
Pasti kau menerka-nerka
Apa yang tersirat dalam gerakku

Akulah serpihan kisah masa lalumu
Yang sekedar ingin tahu keadaanmu

Reff:
Tak pernah aku bermaksud mengusikmu
Mengganggu setiap ketentraman hidupmu
Hanya tak mudah bagiku lupakanmu
Dan pergi menjauh

Beri sedikit waktu
Agar ku terbiasa
Bernafas tanpamu oooohhh

Hoo hooo… 2x

Teruntuk dirimu
Dengarkanlah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...